دیالوگ هام (عکاسباشی )

دیالوگ هام (عکاسباشی )

عکس های قدیمی ، دیالوگ فیلم و ...
دیالوگ هام (عکاسباشی )

دیالوگ هام (عکاسباشی )

عکس های قدیمی ، دیالوگ فیلم و ...

سولاریس / تارکوفسکی

اسنات (یوری یاروِت): ما نمی‌خواهیم فضا را تسخیر کنیم. ما می‌خواهیم زمین را تا بی‌‌نهایت گسترش دهیم. ما دنیاهای دیگری نمی‌خواهیم؛ ما یک آینه می‌خواهیم. ما در جستجوی یک ارتباط هستیم اما هیچوقت به آن دست نخواهیم یافت. ما در موقعیت مسخره انسانی هستیم که برای به دست آوردن هدفی که از آن می‌ترسد و آن را نمی‌خواهد به سختی تلاش می‌کند. انسان تنها به انسان نیاز دارد. 

سولاریس / تارکوفسکی


نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 15:02 http://alirezanoori.niniweblog.com

سلام عمو حسین
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز ‌

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.