دیالوگ هام (عکاسباشی )

دیالوگ هام (عکاسباشی )

عکس های قدیمی ، دیالوگ فیلم و ...
دیالوگ هام (عکاسباشی )

دیالوگ هام (عکاسباشی )

عکس های قدیمی ، دیالوگ فیلم و ...

سلام دوباره ....

این وبلاگ برایم مشکلانی داشت  .... ناچار شدم در بلاگفا کارکنم که اونجا هم مشکلاتی پیش آمد و متاسفانه همه زحمات به هدر رفت ..... از کلوب برای همیشه خداحافظی کردم و میخواهم در اینجا شروعی تازه داشته باشم .... نمیدونم واقعا نمیدونم اینجا مخاطبی دارم یانه؟ ولی برای دل خودم کارمیکنم ....

نظرات 9 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 13:53

درود عکاسباشی عزیز

از اینکه از کلوب رفتین خیلی ناراحت شدم
ولی اگه خودتون صلاحتون رو در این دیدین ما هم راضی هستیم
ممنون که اینجا هستین و باز هم شاهد فعالیتتون هستیم
موفق و سلامت باشین

سپاس از لطف شما
گاهی خیلی دلم تنگ میشه
ولی الان راحتم

پیچگاژ جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 10:42 http://pichgazh.bolg.ir

درودها رفیق...ما پیگیرتیم عزیز...

ممنون از لطفت

امید امیری جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 23:41

سلام وخسته نباشید
علاقه منداتون همه جا شما رو دنبال می کنند خوب وخوش باشین مثل همیشه عالی

سلام و سپاس از لطف شما

بهار جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 12:58

واقعا دم شما گرم
کارتون بسیار عالی هست

خواهش میکنم دوست عزیز

بهارک چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 12:14

واقعا نمیدونم من این جا تو بلاگ اسکای چکار میکنم. من همیشه طرفدار عکسهای شما بودم و هستم و خواهم بود. ولی واقعا نمیدونم چطور شد که من که تو ریدرم شما رو به نام بلاگفا سیو کرده بودم چطور شد که سر از بلاگ اسکای در آوردم. فکر کنم دستی معجزه وار منو به این جا راهنمایی کرده. از اون معجزه تشکر میکنم و به همراهی با شما ادامه میدم. پایدار باشید.

سپاس دوست عزیز. متاسفانه بلاگفا دچار مشکل شده ولی اینکه چطور شد بلاگفا شد بلاگ اسکای واقعا جالب بود

ناهیدیوسفی چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 01:18 http://pakbum.blogfa.com/

سلام.
شما را از کلوب میشناسم.خوب کردید از آنجا رفتید.محیط کلوب برای من هم خوشایند نبود و مدتهاست که از آنجا رفته ام.
من مخاطب همیشگی شماهستم ومطالب شمارا از طریق فید خوان دنبال میکنم.
موفق و پایدار باشید دوست عزیز.

سلام ناهید خانم
بله محیط کلوب بسیار ناسالم است. خیلی خوشحالم که اینجا میبینمتون

amir سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 23:15

من و دوست ایتالیایی ام طرفدار وبلاگ شما هستیم همیشه

خیلی خوشحالم امیرجان

رویای شرقی سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 14:58 http://rooyyesharghi.blogsky.com/

علیرضا سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 14:55 http://ithouse.blogsky.com

موفق باشی...


از وبلاگ نویسی چه میدانید؟

آیا میخواهید وبلاگی موفق و پربازدید داشته باشید؟

در اینجا به شما آموزش میدهیم که چگونه وبلاگ خود را به طور صحیح مدیریت کنید.

ترفند هایی برای داشتن یک وبلاگ موفق،همه و همه در لینک زیر...

http://ithouse.blogsky.com/1394/04/29/post-213/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F-

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.