دیالوگ هام (عکاسباشی )

دیالوگ هام (عکاسباشی )

عکس های قدیمی ، دیالوگ فیلم و ...
دیالوگ هام (عکاسباشی )

دیالوگ هام (عکاسباشی )

عکس های قدیمی ، دیالوگ فیلم و ...

جایی که هیچکس منتظرت نیست ....

امروز بعد از یکماه به یکباره به کلوب برگشتم . خیلی دلم گرفت. دیدم خیلی ها حذفم کردن و حتی رسانه رو هم رو حذف کردند.

حق دارن ، از کسی توقع ندارم .

اینجا رو به کلوب ترجیح میدم ، نمیدونم واقعا نمیدونم مخاطب هام کی هستند ، ناشناسی و تنهایی اینجا رو خیلی دوست دارم ، بجز چند دوست بسیار عزیز که کامنت گذاشتند بقیه رو نمیبنم. 

ببخشید که دوست خوبی اونجا نبودم و اصولا دوست خوبی نیستم. 

هرچی که میخام بنویسم نمیتونم حرف دلم رو بزنم ولی این جمله احمد محمود کاملا وصف حالم هست . چندباری از صبح خوندمش :

وقتی که حرف ها تو مغز آدم، جوش می زنن و تو دل آدم آتیش می ندازن ، همه گرم و گیران،، ولی همچین که از دهن بیرون ریخته شدن و گرمای خون ازشون گرفته شد و رفتن تو قالب کلمات ، همه سرد و یخ زده می شن ...


نظرات 10 + ارسال نظر
نسیم بهار جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 15:38 http://nasimbahar.blogsky.com/

سلام
امیدوارم هر جا هستید موفق و پیروز باشید
تشکر میکنم از مطالب زیبای شما
نسیم بهار

مرضی یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 20:34

قشنگ بود

لیلی-ایراندخت جمعه 25 مهر 1393 ساعت 18:56

حسین آقا....
بینهایت از دیدنتون تو کلوب شاد شدم اما دیری نپایید که...
امیدوارم هرجا که هستی از خودت و عملکردت راضی باشی.
بهترینها را براتون ارزومندم:)

ممنون لیلی خانم

niki چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 22:38

mataleb va axatn alian

سپاس نیکی عزیز

نیلوفر یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 13:58

سلام .
ازدیدن شما بسیار خوشحال شدم .
امیدوارم ماندگار باشید .
من تاریخ خوندم .و دیدن پروفایل شما برای من بسیار لذت بخشه .

آرزو شنبه 19 مهر 1393 ساعت 15:08

کی برگشتید؟!
چقدر دلم می خواد برگردید..جدی میگم...کاش نظرتون عوض بشه و بیاید بمونید تو کلوب،البته تا جایی که یادمه هروقت برگشتید دوباره دلتون می خواست برید..!
جاتون اونجا خیلی خیلی خالیه دوست خوبم...

آره نمیدونم چه مرگمه ... هیچوقت دلم جای بند نمیشه .... همیشه عاشق رفتنم ....

فرزانه ا پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 23:35

درود
وقتی دیدم برگشتید کلوب خیلی خوشحال شدم
ولی متاسفانه این خوشحالی فقط چند ثانیه دوام داشت

سپاس از شما

زهرا پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 22:01 http://bgole74.blogfa.com/

سلام حسین جان به خدا جات خیلی خالیه خداشاهده من چندین بارسعی کردم برم تو پروفایلت مینوشت همچین پروفایلی وجود نداره

ممنون زهرا خانم

مده آ چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 19:39 http://www.memoryy.persianblog.ir

من که همیشه منتظر عکسهای منحصر به فرد و جالبی که
می گذارید هستم.
خیلی ممنون

ممنون دوست عزیز

فرزاد-ر چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 11:22

دوست عزیز درود
اینو از ته قلبم میگم
یکی از دلایلی که منو راغب میکنه هر روز از اینترنت استفاده کنم دیدن عکسای زیبا و بی نظیر شماست
اینجا جاییه که حداقل ما منتظر شما هستیم همیشه و همیشه
امیدوارم مارو نا امید نکنید
موفق و پیروز و سربلند باشد
دوستدار شما
فرزاد-ر

ممنون فرزاد عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.