دیالوگ هام (عکاسباشی )

دیالوگ هام (عکاسباشی )

عکس های قدیمی ، دیالوگ فیلم و ...
دیالوگ هام (عکاسباشی )

دیالوگ هام (عکاسباشی )

عکس های قدیمی ، دیالوگ فیلم و ...

تهران سال 1330 از عکسهای خانم ناهید یوسفی

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزاانه ا چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 23:10

سلام
دوست خوبم
روزانه حداقل دوهزارنفر توی کلوب ازکتیبه های زیبای شما استفاده میکردند
حالا اگر چند تا ادم احمق پیدا میشه که قدر کار شمارو نمیدونه دلیل نمیشه که شما از کلوب برید
هیچ وقت فکر کردید ارزش کار شما چقدر زیاده
دادن آگاهی به هزاران نفر؟؟؟!!!!



منتظرتون هستم تا همیشه

سلام
فرزانه خانم دوست بسیار عزیزم
راستش من هر روز به کلوب از بیرون سر میزنم و به پیج دوستان بیشتر از گذشته نگاه میکنم. حقیقت این است که دنیای مجازی ما ایرانیان بسیار مسموم است. الان که میبینم هرروز عده ای علیه عده دیگر درحال بیانیه و فحش و رسوایی دیگری هستند. این جو را بهیچ عنوان دوست ندارم. و باید همیشه در عذاب باشم.
الان دارم در مورد ورود سیاحان خارجی به ایران تحقیق میکنم. و از سفرنامه شاردن شروع کردم. دوست دارم تمامی سفرنامه هایی که در مورد ایران است را مطالعه کنم و اوضاع ایران قدیم را بصورت بهتری درک کنم.
ببخشید که علیرغم داشتن دوستان بسیار خوب و عزیزی چون شما نمیتوانم برگردم.
موفق باشید.

زیبا از کلوب چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 16:36

حسین سلام علیکم
پامیشی میای کلوب یا میام میکشمت :)):))

و علیکم سلاممممممممممممممم
بابا تازه تو ترک ام. داره آثارش ازبدنم میره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.